neděle 27. července 2008

Předčasný návrat?

Doufám, že se divíte, že sem něco píšu, když mám být někde v lese (podotýkám, že v moc krásným lese!)...
Inu tak se stalo, že v pátek mi začaly teploty. Když se odpo vyšplhala nad 39, tak mě začaly Šmudla a Janinka týrat - zábaly! Fajn, kleslo to, ale v sobotu na novo. Tentokrát mě týrala jenom Janinka. Ne, nebylo to tak hrozný! Sice ručník vymáchaný v ledové vodě ze studny opravdu studil, ale na druhou stranu mi nahlas přečetla přes půlku knížky a pěkně se o mě starala - pití, jídlo, přesuny... Všechno na co jsem si vzpomněla! A dneska všechno znova. Uznejte, že když vám třetí den teplota lítá nahoru dolů a vy netušíte z čeho to je, tak je to divný! A tak mě známá vzala domů a zítra razím k nějakému MUDr. (fakt né k té "mojí expertce") a pevně doufám, že to bude co nevidět opět dobrý a já se vrátím do lesa. Myslete na mě! Předčasné návraty nemám ráda...

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Ajajaj!
Doufám, že dneska napíšeš, že jedeš co nevidět zase zpět!

Kamila řekl(a)...

Zatím to bohužel napsat nemůžu, protože první výsledky krve budou zítra (a poslední až za týden), ale naděje se nevzdávám! Uvidíme, jak to dopadne a jestli teploty spadnou. Tak mi držte palce!