pátek 18. července 2008

Večer před odjezdem

Mám za sebou krásný večer! S holkama (klasika - moje dvě babizny z gymplu) jsme poseděly v Trojce nad kofolou. Nasmály jsme se, zamáčkly slzu, povykládaly, udělaly ostudu,... Prostě naše tradiční a ničím nerušené setkání! Bylo to moc fajn, takže díky vám!
Jinak ráno vstávám brzo a odjíždím na skautský tábor, ale přiznávám se, že se smíšenými pocity - obávám se jistých konfliktů. Ale taky vím, že nebudu mít moc, kde dobíjet své baterky. To nebude jako na táboře s klukama (kuš, nic jsem o něm nestihla napsat!), kde všichni dělají blbosti a tím se člověk dobíjí a kde padá jedna hláška za druhou! Čeká mě teď dva týdny úplně jiná atmosféra! Jak to zvládnu? Tak to nevím... A tak na mě, prosím, myslete a posílejte pozitivní energii! Myšlenkama i prostřednictvím pošty :) Díky!
Komu jsem neposlala adresu a chce mi napsat, tak mi pošlete SMS a já vám adresu s radostí dodám :) Jinak datum tábora je 19.7. - 2.8. (2008 :)).

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

No věřím že to bude fučka, ale myslím že snad budeš taky mít pár pěkných zážitků. Jen vzpoměň na NEPOTYČYNKUJEŠ a loňské záplavy. A navíc já s pesimistama ve stanu nespím.

Kamila řekl(a)...

Ještěže nejsem pesimista a spíš se mnou ve stanu! ;) Je to moc prima a velká sranda! Mrzí mě, že tam teď nejsem :(