neděle 31. srpna 2008

Krušný víkend

Nějak se to sešlo, ale přiznávám, že jsem ráda! Konečně se po dlouhém NIC dělalo NĚCO :) Je to hrozný, když člověk nemůže nic pořádnýho... A co se tedy dělo?
V pátek začátek školení s povinnou bezpečností v SaSM a následně hodnocení tábora s klukama, které bylo pochopitelně velice veselé :) Kdo nás znáte, tak si to asi dokážete představit. Ale užili jsme si to a to je hlavní! A za rok jedeme zase... Nebo čekal jste snad někdo něco jiného? ;) Doma tak o půl jedné.
V sobotu školení pokračovalo přednáškou o klíčových kompetencích, kterou měl Víťa moc pěkně nachystanou, i když je pravda, že já si většinu už někde vyslechla. Jo to je úděl toho, když se člověk pohybuje jen v těch pedagogických akváriích. Odpo jsme skončili v rozumném čase a tak nám nic nebránilo ještě někam společně vyrazit! Nakonec jsme skončili v Trojce na čokoládě se štrůdlem a kofole. Bylo to velice příjemné posezení! Ale tím to ještě neskončilo ;) Čekalo nás ještě kino (Máj) a návštěva na Lesné. Oboje bomba! Kamarádi mají v obýváku úžasný nábytek z Ikei! Takový dobře variabilní! Hm, doma o půl dvanácté (zlepšuju se :)).
Neděle už byla naštěstí klidnější! Klasické dopoledne a odpolední zahradní slavnost v Řečkovicích opět s lidma ze SaSM, ale bylo to vydařené! Doma dokonce už v devět!!!
Asi vám to nic neřeklo, ale já si u tohoto sepisování uvědomila, co všechno mám za sebou a že mě obklopují opravdu fajn lidé, se kterými je mi dobře... Takže za to díky! A těším se až zase potkám někoho s kým je mi dobře a je jedno ze kterého akvária bude ;)

2 komentáře:

xhanak řekl(a)...

Zapomněla jsi napsat ale, že ta přednáška byla dost skvělá! Ale to neva, jako by se stalo...

Kamila řekl(a)...

Ta přednáška byla dost skvělá! :P