sobota 6. září 2008

Bétel - Možná

Z dnes křtěného CD Bételu.

Možná by se zdálo, že nemáš co nabídnout.
Minulost tě trápí a bojíš se ohlédnout.

Tak zvedej hůl jak Mojžíš nad svoje slabá ramena,
i když přesně nevíš, co to právě znamená.
Bétel: Když myšlenky bubnují - Možná

Ještě musím dodat, že v této písničce má Jonáš pasáž, kdy rapuje (jak se to píše?), ale musím podotknout, že bez vizuálního dojmu je to pouze poloviční zážitek... Prostě u toho vypadá strašně srandovně! :)
I přestože jsem propadla po poslechu nového CD této písničce, tak stále mým favoritem zůstává Bartimaios, i když v "novém provedení" už to není úplně ono... Ale určitě toto úžasné CD stojí za poslechnutí! :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bétel forever!!
H.

Kamila řekl(a)...

Zdravím H.! Copak, že se někdo hrabe v tak starých zápiscích?
Ale jinak Bétel je pochopitelně úžasný! Já na něj nedám dopustit!

Anonymní řekl(a)...

ahoj, mas super denicek...nwm kde bych mohla tuto pisnicku sehnat..byla jsem na tabore kde jsme ji zpivali a hrozne se mi libi...:) a kde studujes pedak??..chtela bych jit na to taky;). Monika

Kamila řekl(a)...

Ahoj Moniko!
Jsem ráda, že se Ti u mě líbí.
Já mám písničku z CD, které jde určitě koupit na koncertech Bételu. Jinak asi nějak po známých? Nevím...
Jsem na pajdáku v Brně. Ale hlavní je vědět, co chceš dělat po škole! Držím palce!
kaka