pátek 5. září 2008

Rozdávat radost!

Snažila jsem se! Tak snad alespoň něco vyšlo... A jak?
Jako vždy mi to nedalo a v Praze jsem hned první den začala posílat pohledy kamarádům! Nu, když budu počítat i ty, co jsme posílaly s Magdou společně, tak se dostávám k číslu 12 - slušný počet, ne? Pevně doufám, že udělaly alespoň takovou radost, jakou jsem měla já, když jsem je psala! Objevily jsme také náhodou super malované pohledy od malíře Jiřího Votruby. A které byly tentokrát ty nejšílenější? Nenormálně napsaný je už normální, zimní pohled v létě už se pomalu také stává tradičním a tak jsme postoupily do dalšího levlu! Sháněly jsme podpisy od cizích lidí a posílaly jsme dva pohledy kolegyním od kamaráda, které vůbec neznáme! Fakt super! Zkuste to taky někdy! Mně se to moc líbilo! :) (A to jakože jahoda!)
Ale to není všechno! Chodila jsem po městě i po metru s bublifukem! To se najednou objevilo usměvavých tváří! Asi to zavedu i v Brně... Takže až někdy potkáte bublinu, tak se usmějte! :)
Je super rozdávat radost ostatním! Pojďte do toho se mnou!

Žádné komentáře: