neděle 28. září 2008

Už neslevíš...

Potřebuju se podělit o to, co se mi poslední dobou mele v hlavě, ale vezmu to přes přirovnání. Co vy na to? Třeba to pochopíte...
Vyrazila jsem poprvé na výlet! Nikdy jsem nikde nebyla. Má první cesta vedla pouze po asfaltu mezi poly, celou dobu na sluníčku... Nic takového jsem ještě nepoznala! Bylo fajn něco podniknout! Po čase jsem vyrazila na druhý výlet. Ale byl jiný! Šla jsem po lesní cestě směrem ke kopcům. Sluníčko, stín, v lese studánka. Úplně něco jiného než ten můj první výlet! Byl stokrát lepší! Pořád na něho musím myslet! A chtěla bych se vypravit na třetí výlet, ale na delší! Na pořádnou dlouhou túru! Ale už nechci jít po asfaltu! S tím se nespokojím! Už nechci slevovat z toho, co jsem měla možnost poznat!
A stále tu čekám na svůj strom...
Foto: Osová Bítýška

Žádné komentáře: