pondělí 24. listopadu 2008

Historky z pajdáku III

My se na pajdáku nenudíme a máme se stále čemu divit!
Ve čtvrtek na semináři ze zeměpisu jsme to dotáhli tak daleko, že nám vyučující kontroloval zápisky z hodiny! Obešel celou učebnu a nahlídl každému do sešitu, jestli má všechno řádně zapsáno! Jsem si připadala jako na prvním stupni základní školy! Opravdu jak u magorů!
Ve středu jsem se stavovala za svým vedoucím bakalářky s tím, že bych v tématu ráda pokračovala i v diplomce. Bohužel můj vedoucí patří k lidem, kteří z katedry geografie odešli a tak je teď na občanské výchově... A jak to dopadlo? Velice mě potěšila jeho upřímnost, i když je to smutná zpráva. Na rovinu řekl, že kdyby mi vedl diplomku, tak by mě následně od obhajoby s největší pravděpodobností vyhodili. Ale doporučil mi u koho to mám ještě zkusit, jestli by si mě nevzal, že mu mám určitě přijít říct, jak to dopadlo a že i přesto mě klidně rád pomůže! Koho by to nepotěšilo! I když je to ve skutečnosti poměrně smutné...

Žádné komentáře: