pondělí 24. listopadu 2008

Přestávky na ZŠ

Máme teď týdenní praxi na základce a za dva dny jsem si zatím nejvíc odnesla z přestávek...
V pátek jedné holčičce na chodbě praskl kelímek s mlíkem a pochopitelně to začalo vytékat. Učitelka šla do úklidovky, kde se zarazila, protože tam nebyl mop (či jak se tomu říká) a vzít hadr se jí vyloženě nechtělo! Já mezitím konečně vzala od holčičky tekoucí kelímek, zrušila ho (prostě vylila do umyvadla a vyhodila), vzala hadru a vytřela. Když jsem pak hadru alespoň trochu máchala, tak mi bylo řečeno, ať už se na to vykašlu... A tak mě napadá - to jsou učitelé už tak otupělí nebo já zatím tak aktivní a vycvičená?
Dnes mě ale zase čekalo milé překvapení v kabinetě tělocviku! O přestávce zaťukali nějací malí kluci a začali: "Je tu ten pan učitel, co s náma vždycky hrává fotbal?" A jeden se zvedl, vzal balon a odešel si s nima zahrát! Vrátil se až když začalo zvonit na hodinu... Skvělý, že se i toto ve škole vidí, že učitel není jen ten, kdo se vidí v hodině nebo při dozoru!

2 komentáře:

Káťa řekl(a)...

Ten tělocvikář je sympatický:-)Snad mut o nadšení ještě dlouho vydrží, stejně jako Tobě na praxi!
Držím palce ať se daří slečno, snad, budoucí kolegyně:-)

Kamila řekl(a)...

Ale! Jestli to dobře chápu, tak že by z Tebe časem taky byla paní učitelka? ;)
Na to jaké mám vůči tělocvikářům výhrady (včetně tohoto mladého a sympatického), tak u mě hodně stoupl! To se prostě jen tak nevidí, aby učitel sám šel něco dobrovolně dělat, když nemusí!