středa 10. prosince 2008

Výhled...

Jdu spát.
Zítra vstanu, ale spát nepůjdu.
V pátek půjdu spát a zase vstanu, ale spát nepůjdu.
V sobotu půjdu spát, vstanu relativně brzo a když bude málo nádobí (jakože by mělo být), tak půjdu spát.
V neděli vstanu, ale nepůjdu spát.
V pondělí půjdu spát a zase vstanu....
Jak to bude dál? To ukáže zápočťák. Třeba se nic dít nebude :)

12 komentářů:

Ježo řekl(a)...

Co Tě nezabije, to Tě posílí! Já Ti věřím!

Kamila řekl(a)...

Jo tomu občas taky věřím :) Ale díky!
Na druhou stranu nám v úterý na přednášce říkali, že jednu probělou noc člověk dospává celý týden...

Ježo řekl(a)...

Tak o zkouškovém budeš mít pět týdnů spánku, ne? Plus 2 Vánoční týdny k tomu.. To tak zhruba vychází, ne?

Kamila řekl(a)...

Nejsem si jistá, jestli to tak optimisticky dopadne... Přece jenom 24 předmětů se někdy uzavřít musí!

Ježo řekl(a)...

Tak zápočty dáš v zápočťáku a zbylé dva předměty už nějak dáš, ne? :D (já nevím, co na tom pajdáku pořád řeší.. :))

Kamila řekl(a)...

Já bych Tě hnala odstudovat mi tento semestr! :P

Ježo řekl(a)...

A splníš naoplátku moje povinnosti? :)

Kamila řekl(a)...

Disertačku a statistiku asi těžko...

Ježo řekl(a)...

Tak vidíš! Tak si nestěžuj! :)

Kalushka řekl(a)...

Držím palečky, ať to přežiješ. Nejsi v tom sama! Celé mé okolí trpí zápočtama, a já nemám s kým chodit na kafe, povídat si a koukat na filmy :(. Fňuk! :D

barulka řekl(a)...

Vzpoměň si na ftip o architektech co nám říkala Anetka :)))

Kamila řekl(a)...

Tak pajdák to má od architektury jenom přes silnici ;)