čtvrtek 11. prosince 2008

Že prý drzá! Tsss!

Tak jsem se včera ve škole od Michala (spolužák) dozvěděla, že za tu dobu, co se známe (tzn. co jsem na pajdáku), jsem pěkně zdrzla! Máte pocit, že jsem drzá? Ona to vůbec není pravda! Teda jak se to vezme ;)
V prváku jsem byla slušné, tiché, pečlivé děvče (to mi bylo řečeno) a teď jsem údajně drzá! Houby! Já jsem otrkaná! Když poznám nový lidi, ocitnu se v novém prostředí nebo roli, tak se musím otrkat a poznat se s lidma! To je všechno! A tak na začátku si všichni myslí, jak jsem klidná, nestřelená a pak ejhle! Ono se po nějaké době projeví, že tak úplně normální nejsem! :)
Ti co mě znají dlouho, tak ví a ti, co mě tak dlouho ještě neznají, tak se nebojte! Časem poznáte :)

7 komentářů:

Ježo řekl(a)...

Chybí Ti tam mezera :-) A 'C' se píše 'Tsss'! A sice Tě tak dlouho neznám, ale řekl bych, že spolužák má pravdu :-)

Kamila řekl(a)...

Lepší? :)
Pozor na to! Jde o to, že jsem nezdrzla, ale projevila se má pravá povaha ;)

Ježo řekl(a)...

Lepší! :) (alespoň ten nadpis)

A když tedy sama přiznáváš, že Tvojí pravou povahou je být drzá, tak čemu se divíš? :-)

Kamila řekl(a)...

Tak nevím, jestli je to úplně pravá povaha, ale patří to ke mně! Ovšem víc jsem za poslední roky opravdu nezdrzla!

Iveta Zieglová řekl(a)...

add Ježo: to že někdo není submisivní ještě neznamená, že je automaticky drzý.
add Kaka: takhle je to mnohem lepší :-)

Kamila řekl(a)...

Díky Ivi! Tak já budu zase dál ráda otrkaná :)

Ježo řekl(a)...

Ivet: Opakem submisivní je dominantní, ale o tom to není, myslím. Tady je to spíš škála agresivní - asertivní - a jak je to třetí?

Což ale nemění na tom, že Kakamilku máme rádi!

P.S. Abych si zase trošku rýpl sám do sebe - je nutné si uvědomit, že většina podobných komentářů vychází ze starého známého "podle sebe soudím Tebe".