pátek 16. ledna 2009

"Miluše!" "Emilka!"

Proučené ráno i dopoledne. V poledne zkouška. Po návratu rychlo oběd a rychlo chystání schůzky, na kterou jsem byla tentokrát sama. Ale však ono to nějak dopadne!
Část první: Udělej, co největší kouli! Ovšem sníh nedrží... Na lepicí honičku málo dětí, tak improvizace - eskymácká honička! Pochopitelně i dvě děti se dokážou spojit proti jednomu členu vedení a tak nejvíc uhoněná jsem nakonec byla stejně já. A to se měly holky vyběhat...
Část druhá: Vzhledem k tomu, kolik jsem měla na chystání schůzky času, tak jsem se uchýlila k rukodělkám. Pro mě klasika - obrázky z kuliček z krepáku, do děti velká novinka! A tak hodina a čtvrt zabita... Ovšem pojmenování Mabiny žirafy na Miluši (teda podle Mabi Emilku) bylo naprosto exkluzivní a já se skvěle nasmála a všechny jsme si pěkně zakřičely :)
Část třetí: Deset minut na etapovku o tom, jak Líšňáci chytali Napoleona. Přečteno, zahráno, ale opravdu nikdo nevyhrál! Největší ohlas ale získala postavička Napoleona: "Kamíku! To si musíme vyrobit!" "A já ho chci pohladit!"
Část poslední - doprovod Kšandy domů: Kšanda na schůzce klasicky mlčela, ale jakmile jsme opustily dveře klubovny, tak jsem se nedostala ke slovu! Dnešním tématem byl dinopark v Německu ;)
A proto přesně vedu děti! Po uspěchaném dni vidím, že to má smysl! Rády člověka uhoní, člověk se s nimi zasměje, získá si je blbostí a pak mu chtějí všechno povykládat! Já ty malý osůbky prostě zbožňuju! :)

Žádné komentáře: