pondělí 16. února 2009

Plná hlava

Tak si tak dojdu na Sirotkovu opět na týden zasuplovat učitele, kteří jsou na horách. Nic neobvyklého, ale když první věc, kterou se dozvím je, že jeden učitel matematiky za měsíc odchází a že si mysleli, že bych za něho částečný úvazek z matiky mohla vzít, tak se přiznávám, že mi to celkem vyrazilo dech...
A tak mi hlavou šrotují všechna možná pro a proti, náš oddíl, registrace, tábor, to že je mi momentálně pěkně blbě, ale nesmím onemocnět a dalších asi tak milion věcí včetně toho, jestli mi stačí budík nastavený na 06:46 nebo ho mám ještě posunout, abych si ráno stihla udělat svačinu.

Může se stát, že zapomenu
číslo domů, telefon a tak.
Nepůjdu spát, mám hodnou ženu,
šťastnou hvězdu - snad?

Říkali odvahu svatí na mostě,
kdo nezkusí, to nepozná.
Říkali neboj se, holky na klíně,
co může se stát, co může se stát.
Umakart: Manuál - Může se stát

Žádné komentáře: