pátek 20. února 2009

Od dubna učitelkou

Co víc dodat? Prostě na konci března Kraťas odchází a já tři třídy na matiku beru za něho... Ještě ve dvanáct jsem netušila, že budu trávit minimálně 14 hodin týdně na Sirotkove! Ale stalo se... To nějak půjde! Nic jiného nezbývá. Tak mi držte palce!

6 komentářů:

Kalushka řekl(a)...

Jů! Gratuluju, paní učitelko! A přeju hodně nadšení a trpělivosti

Ježo řekl(a)...

paní? Zdravím z Budína i Pešti!

Kamila řekl(a)...

add Alush: Děkuji za milé přání! Snad mi to opravdu vydrží :)
add Ježo: Pochopitelně, že slečna, ale víš, jak se to normálně na základce říká, ne? A zdravím za hranice...

Iveta Zieglová řekl(a)...

gratuluju! tak jsem dvě pracantky, já mám brigádu na 15 hodin týdně :)

barulka řekl(a)...

Takže soudružko učitelko....

Kamila řekl(a)...

Ano, slečno vědkyně?