neděle 22. února 2009

Týden v kostce

Celý uplynulý týden byl tvrdá nestíhačka a tak jsem se kromě svého učitelského rozhodování nestihla vůbec o nic podělit! Prostě cestování Žabiny - Poříčí a buď stání nebo sezení ve škole ;) Ovšem musím nechat, že na některé věci si člověk najde čas vždycky, i když je to třeba v devět večer! A tak jen pár doplňujících bodíků:
  • V úterý 17.2. se Prasátko někde mezi Sirotkovou a Poříčím rozhodlo, že se opět vydá na cesty. Asi je to po těch dvou letech náročné se zase usadit...
  • Zašla jsem si do kina na film Mezi zdmi. Vítěz festivalu v Cannes a myslím si, že oprávněně! Trochu nádech dokumentu - sleduje jeden školní rok jedné třídy na přistěhovaleckém předměstí Paříže. Prostě se mi to líbilo, zaujalo a dokonce jsem francouzštině rozuměla! ;)
  • Stihla jsem několikrát příjemně posedět a povykládat s Ježem (za což tímto ještě jednou díky). A u té příležitosti opět popít vínka... Občas je to příjemná věc...
  • Nu a v sobotu jsme vyrazili na Hvězdárnu na pořad o Saturnu! Sice netuším, jak sonda přistávala na Titanu, ale pořad je to moc pěkný a zajímavý a nové sedačky velice pohodlné ;) Takže další doporučení!
  • Aby toho nebylo málo, tak jsem za spolupráce jednoho svého drahého skautského bratra vyřešila mizející ikony na Tkaničce! Teda on je vyřešil :) A tak už po čtvrt roce můžu říct, že funguju normálně! Juchuchu! :)
Na závěr jedno moudro, které se mi asi trošku "naplnilo".
Někdy je velkým požehnáním mít málo času. Tehdy se můžeme soustředit na to hlavní a tak můžeme odhalit, co všechno je vedlejší.

Žádné komentáře: