neděle 3. května 2009

Byl to on!

To si tak v Bohunicích nasedneme do trolejbusu a koukám, koukám... Kdo to sedí za mamkou? Ten chlap je mi nějaký povědomý! Není to José? Ale co by dělal v neděli večer v Brně, když je z Prahy? A pak se podrbal na nose! Bylo to jasné! Na pravé ruce měl náramek z Obroku! Já jedu v trolejbuse se starostou Junáka!!! (Pro nezasvěcené do skautské hierarchie, tak je to takový prezident a premiér dohromady :)) To bylo radosti na Starém bělidle!
Žádnou hlubokou pointu v tom nehledejte. Jen mě tak napadlo, když jsem na něho koukala, že bych mu řekla, že náš oddíl je elita - zmizelo by nám jedno mínus z Oikosu ;)

3 komentáře:

barulka řekl(a)...

Jejdanánku a pozdravila si ho? A jak že by nám zmizelo mínus?

Kamila řekl(a)...

Nepozdravila :( Ale fakt jsem nad tím uvažovala! Něco stylem: "Čau José, já vedu oddíl tady v Brně!" Přišlo mi to ujetý...
A jedno z našich mínus je, že jsme elita, ale José to neví ;)

barulka řekl(a)...

Chápu, taky bych se asi neodvážila, ale třeba by ses dostla do článku ve skautském světě.
Druhá věc je jak dlouho budeme muset čekat než se naskytne druhá taková příležitost k tomu, aby mu to někdo sdělil? chich