sobota 2. května 2009

Tehdy, když mi bylo čerstvě náct...

...tak letěly různé hudební písně! (Troufám si říct, že podstatně odlišné od těch dnešních.)
Já dneska trochu vzpomínala u Horečky sobotní noci s Bee Gees a tak mi to nedalo zavzpomínat i na další.
Dovolte mi malý výběr písní, které letěly za mého "mládí" - něco jsou opravdové hity, něco totální úlety, ale za to si je fakt pamatuju :)

Bee Gees - Stayin´ Alive
Pet Shop Boys - Go West (Já teda znám jen asi tak první čtyři minuty...)
Meat Loaf - I´d Lie For You
Kylie Minogue & Nick Cave - Where The Wild Roses Grow
Kelly Family - First Time (To byl opravdu fenomén! Když se teď na to dívám, tak nechápu, jak to mohlo letět!)
Marek Vašut - Kelly Family parody (Toto chápu, jak mohlo letět :) Jako malí jsme to uměli celý zpaměti...)

Žádné komentáře: