sobota 2. května 2009

Obřany - Bílovice a zpět, zn. na bruslích

Je o mně známo, že preferuji pěškobus a na kolo mě moc neužije. Rozumným kompromisem se mi zdají kolečkové brusle. Je známo, že ve více se to lépe táhne a mně se podařilo najít si rovnocenného partnera! Taky potřebuje spíše hladký povrch a sjezdů se spíše obává...

A tak jsme se s Majkou odhodlaly a vyrazily vyzkoušet novou cyklostezku z Obřan do Bílovic. Vždycky jsem si myslela, jaká je to rovina a ejhle! Když člověk najednou stojí na kolečkách, tak je to něco jiného! Nahoru, dolů, nahoru, dolů :) Ale my se výzev nebojíme a všechno jsme to pokořily! Ani chlapík, který nás čtyřikrát míjel nás nerozhodil! Naopak jsme se divily, že jsme ho nepotkaly ještě popáté ;) Prostě se z toho vyklubalo příjemné sobotní odpoledne, ve kterém jsme zvládly 8 km na bruslích (myslím, že vzhledem k faktu, že jsem na bruslích nestála minimálně dva roky, tak je to slušný výkon!). A tak na zpáteční cestě došlo k rozhodnutí, že příště jedeme dvakrát! Prostě dvakrát do Bílovic :) Teď už jen najít nějaký další společný termín...

Co by to ale bylo za výlet bez pořádné (sladké) tečky! A tak jsme si na závěr daly na Maničkách domácí bio jablečnou přesnídávku z Vysočiny, čerstvou rybízovou buchtu (mňam!) a trošku malinovice :)

4 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Tý jo, tož to jste dobří, na bruslích bych to asi nedala....

Kamila řekl(a)...

Ale dala! Není to tak strašný! Je to pohodová cesta...

Kalushka řekl(a)...

Zní to moc zajímavě. Že bych se naučila jezdit? :-)

Kamila řekl(a)...

Nauč! Ráda s Tebou vyrazím :) Je to sranda!