pondělí 6. července 2009

Trochu unavená?

Zavírá se mi pravý oko...
(Když se zavírají obě, tak je člověk unavený a má jít spát. Ale co já s jedním unaveným a druhým neunaveným? ;))

Říkala jsem si, že bych napsala ještě něco chytrýho, ale nevím co :)

Snad jen, že mám necelé dva týdny na dodělání obou táborů (necelé bo minimálně prodloužený víkend bude "zabitý"). Na jednu stranu času hafo, ale na druhou se k tomu nějak víc nemůžu dokopat, tak jsem zvědavá, jak to dopadne! Jak se znám, tak beztak tak, že to bude před odjezdem hotový. Jen je otázka, jestli v klidu nebo rychle rychle... Ale efekt je na závěr v podstatě stejný, tak je to asi jedno. I když! Kdybych to udělala před stavěčkou, tak bych pak měla týden klidu! A jestli to neudělám, co nejdřív, tak to budu pořád nosit v hlavě a před usnutím vymýšlet... Asi se do toho ráno naplno pustím!

Žádné komentáře: