sobota 19. září 2009

Jánošík. Pravdivá historie

No jo, zase to nikdo nepochválil, ale mně se to líbilo...
Kdo by neznal příběh jednoho z nejznámějších zbojníků! (I když je pravda, že pro mě pořád vede Nikola Šuhaj.) Snad jen dodám, že mě překvapilo kolik je v tomto zpracování českých herců a (ehem) milostných scén... A možná bych se ještě obešla bez detailů vyříznutých střev, člověka nalámaného na kole a napichování na hák. Na druhou stranu to dodalo "atmosféru" nebo jak to říct. Asi to byl poměrně drsný čas. Proti tomu jsem nadšená z výpravy a hlavně ze záběrů přírody, hor, Tater... Plus musím dodat, že Jánošík je pěknej chlap, který nesleze z plátna, takže je na co se celou dobu dívat ;) Jo, stálo to za to! :)
A jako bonus jsem ještě objevila videoklip k Jánošíkovi od Pavla Habery! Líbí se mi...

Žádné komentáře: