neděle 20. září 2009

XVII. Hrnčířský jarmark v Kunštátě

Mám za sebou pěkný den babího léta s krásným zážitkem...
Vyrazila jsem z Brna!
Prvně jsem se z Kunštátu vydala do nedaleké Rudky. Co tam? Navštívit jeskyni Blanických rytířů, podívat se na zbytek Masarykových bot a rozhlédnout se z Burianovy rozhledny. Malý areál plný zajímavostí! Bohužel v minulosti utrpěl hned několik ztrát během 2. světové války. Ze 14 metrů vysoké sochy T. G. Masaryka zůstal podstavec a boty. Z legionářů v jeskyni zrovna tak... Přesto je to krásné místo!
Po návratu do Kunštátu mě už naplno pohltil Hrnčířský jarmark! Spousta věcí, barev, tvarů... Prostě samá nádhera! :) Úplně jsem si užívala! A fotila :) Náměstí plné stánků s keramikou všeho druhu a především velice příjemná atmosféra! Tu přiblížit nemůžu, ale co bylo k vidění můžete zhlédnout na fotkách.
Doufám, že za rok vyrazím znovu! A doporučuji i vám, jestli takové akce máte rádi! :)

Žádné komentáře: