neděle 27. září 2009

Na Brněnské přehradě

Na cestu kolem světa není času a tak jsem se v krásném volném dnu vydala alespoň na cestu okolo Brněnské přehrady.
Z Přístaviště přes Sokolské koupaliště a Osadu na lávku pod hradem Veveří. Ideální místo na oběd! Následně po levém břehu až do Veverské Bítýšky. Otočit na mostě a nečekaně po pravém břehu ;) Cesta logicky pokračuje na Veveří. Říkala jsem si, že se skočím podívat ještě k místní kapličce, ale jít dvakrát stejnou alejí? Trapné! A tak jsem vzpomněla na Poutní vandr absolvovaný před lety s Kosmičem - jeho azimut a jasný povel: "Jdeme tudy!" ať už je tam oranice, les či potok... Ještěže je už několik dnů sucho, takže jsem se do oranice nepropadala! :) Z Veveří jsem kousek vyzkoušela novou cestu k lávce, chvilku silnice, chvilku cestičky lesy. A v Rokli jsem přesídlila na dno. Popraskané a plné pokladů!
Jo, pár kilometrů... Ale bylo to fajn! Šlo se mi dobře. Jen kdyby mě drtivou většinu cesty nebolel kyčelní kloub, tak by to bylo zase o něco lepší!

3 komentáře:

Dárky řekl(a)...

Jé, to musela být pěkná procházka, obdivuju tě, že máš takový elán v té zimě chodit ven:-)

Ježo řekl(a)...

... vína jen tak s mírou ...

Kamila řekl(a)...

Třeba to tak někdy bude až bude plná...