sobota 26. září 2009

Tři v jednom

...aneb tři filmové konce v jednom večeru. A v podstatě jenom jeden šťastný.

Začalo to s Anna a král. Krásný příběh anglické učitelky, která vyučovala hromadu dětí krále Siamu (mám pocit, že 67 - měl několik manželek a 26 konkubín). Postupem času si zamilovala tuto exotickou zemi, své žáky, ale také získala srdce samotného krále. Ovšem co může budoucnost přinést učitelce a králi? Jediný společný tanec před odplutím lodi...

A pak jsem začala chytat konce (i když filmů, které znám). Pýcha a předsudek - příběh Elizabeth Bennetové a pana Darcyho. Myslím, že všeobecně známé dílo Jane Austenové. Osobně už několik let od začátku sympatizuji s panem Darcym ;) Ale ten konec, jak kráčí mlhou a potom ten jeho výraz v očích! Vždycky mě to dostane!

Na závěr Poslední Mohykán. Film, ke kterému jsem se dostala přes hudbu (a o kterém jsem psala před rokem, takže nebudu už nic dodávat), ale to mu vůbec neubírá! Ba naopak!

Myslím, že poznáte, který konec byl šťastný...

Žádné komentáře: