středa 16. září 2009

Realita o tom, jak si Kakamilka kupovala kalhoty aneb příspěvek úplně o ničem :)

(Na úvod snad jen malé uvedení jednoho faktu, který ale všichni, kdo mě znají, ví: Nemám ráda nakupování! Vedou boty, které jsou v těsném závěsu následovány oblečením...)

Před nějakým časem jsem usoudila, že bych potřebovala nějaké ty kalhoty a tak jsem hrdinně vyrazila do Rock Pointu (oběť, kterou nakupování zvládám obětovat). Výběr úžasný - vybrala bych si! A zrovna i za slušné ceny! Ale neříkej hop dokud nepřeskočíš! Moje dámská velikost měla neskutečně dlouhé nohavice! Nechápačka! Jak na takovou délku došli?!? No co dělat... A pánské byly ještě divnější! Buď krátké nebo ještě delší! Marnost! Má potřeba nebyla tak velká, abych něco hrotila a tak jsem to vzdala.
Za letošní léto se mi podařilo zrušit dvoje pláťáky plus jedny Rejoice. Nejsem ničitel! Jedny pláťáky mám od maturity a druhé byly jasné, že nic nevydrží! Ovšem ty Rejoice mě srkly! A zrovna ještě ke všemu moje oblíbené! Poslední den tábora jsem je omylem vzala o hřebík... Nejsou ve stavu nepoužitelnosti, ale výstavní kus už z nich nebude.
A tak jsem se dneska za povzbuzování maměnky vydala do boje! Fakt jsem si chtěla pořídit nějaké kalhoty! Hlavně nějaké pláťáky, protože ty já fakt můžu!
A jak jsem dopadla? Nabízí se říct, že prd! Pláťáky nemám! Nikde prostě nemají! (Nebo jen nemají takové jaké chci?) Jak můžou všichni pořád chodit jen v riflích?!? Těch je všude plno! Grrr!!!
Nakonec jsem nevynechala ani Rock Point. Nemám kostičky ani proužky, ale krásné jednobarevné Hannahky. Jsou fakt dobrý, ale mají jednu chybu - jsou neskutečně dlouhý!!! A nic s tím nepůjde udělat! Ale alespoň částečný úspěch.

A tak až mě uvidíte v kalhotech, který neznáte, jak padám na čenich, tak věřte, že je to z důvodu, že nakupování je pro mě utrpení a když už se k němu odhodlám, tak nic nemají a když mají, tak je to dlouhý!
Díky za pochopení :)

3 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

Kaka, hluboce s Tebou soucítím :) A věř, že moc dlouhý kalhoty nejsou problém - můžeš je přece zkrátit ;-)

Kamila řekl(a)...

Což o to - pláťáky by šly! Ale tyto fakt nejdou :( Mají dole zip a podobné "nesmysly". Ale jsou úžasné! :)

barulka řekl(a)...

Neznám snad člověka, který by měl velikost podle oblečení, co mají v obchodech...krátky, dlouhý, široký, úzký a když už tak třeba i hranatý