úterý 22. září 2009

Tvrdý Bárta s kapelou, bez které se nedá žít

Jdu to uvést na pravou míru (aneb záblesky z dnešního koncertu).
Každý Bártův koncert je jiný! Illustratosphere si s hudbou prostě hrají! To snad ani jinak říct nejde. Snad nikdy jsem od nich neslyšela jednu písničku stejně! Ale to už jsem tu určitě někdy psala...
Nu a dneska to bylo trošku "tvrdší". Víc bubnů? Nevím, prostě větší nářez, ale stálo to za to! :) (To je div, co?) Tož to by bylo vysvětlení "tvrdého Bárty" a co ta kapela? To on sám o ní pronesl! A já s tím souhlasím - jsou prostě úžasní!
Jinak se dnešním večerem táhl problém s dráteníky (aneb technika zlobila), ale naštěstí se to nějak ustálo. Navíc jsem byla překvapena pro mě netradičním uspořádáním kapely na pódiu, ale co už. Jo a Dan má divnou délku vlasů - ani krátký ani dlouhý! Snad to brzo doroste ;)
Před písničkou Nejen Ian padla dobrá myšlenka! "V horách na samotě umí být buddhista každý blbec!" A tak když jedete v zácpě v nacpané tramvaji, dokážete potlačit svůj vztek, jste v pohodě a můžete myslet, jak asi ostatní lidé pociťují vztek, tak je to prostě super! Jste vyrovnaní! (Nebo tak nějak to bylo :))
Co na závěr? Bárta je prostě třída! Skvěle se pohybuje a tančí! Ale hlavně on zazpívá snad všechno! U jakékoliv hudby! Když už nejsou slova, tak on si je najde! A když nenajde, tak je nahradí! Dokonalé! Asi ho fakt zbožňuju! :)

Žádné komentáře: