úterý 20. října 2009

(Beze) sná noc

Zdál se mi sen a ne jeden! Rovnou tři! Teda možná to nebyly tři, ale jeden nakouskovaný...

A ten poslední stál svým stylem za to! Nasadil mi brouka do hlavy. Myslíte, že můžou mít sny pokračování? Celkem by mě zajímalo, jak by to všechno mohlo pokračovat... Třeba se dneska v noci dočkám.

Přiznám se, že na sny celkem věřím. Často se mi v nich promítá to, co právě prožívám a právě v souvislosti s nimi často zažívám tzv. déjà vu. Už jsem si na to celkem zvykla. Ale tentokrát to bylo jiné! Je možné, že by sny vyslovily to, co je ve skutečnosti nevyslovené? Že by odkrývaly to, co je v hloubce nás? To, co někde uvnitř víme či cítíme? Nejenom my, ale i druzí? Asi je to blbost...

Tak si pro sebe říkám, že možná raději bezesné noci než sny, které nasadí brouka do hlavy.

No tak! Vzpamatuj se! Bardo. Bardo! BARDO!!!

(To bude za pár dnů či týdnů zase v pohodě. Až do doby...)

Žádné komentáře: