úterý 6. října 2009

FeMr na RK Rozrazil

Ferda s Mrnětem si teď dělají rádcovský kurz („nejnižší“ skautské vzdělání). Dneska se uskutečnily první přednášky. Ferda pochopitelně dorazila plná dojmů a hnedle je na mě začala „valit“. Teda krom toho, že vyrazily v našich nových oddílových tričkách z Výkvětu – to si domlouvaly už o víkendu! Musím se podělit, protože Ferda to nemá v úmyslu!


Mám pocit, že začínali organizací. Při otázce, jestli účastníci ví, jak se říká Josému, který je hlavou Junáka, tak Mrně okamžitě vystřelila! „Vždyť to je přece jasný! Starosta!“ Ano, naše velká naděje, která to dotáhne až na tuto funkci, se projevila ;) A následovala teorie, jak na jejím místě na kurzu bude za patnáct let sedět naše skautka Bronička a na otázku: „Víte, kdo je starostkou Junáka?“ okamžitě vystřelí: „No přece naše Mrně!“ :) Úplně to vidím!


Následovala pauza spojená s aktivitkou. Snad všem lidem, kteří pracují s dětmi, známá stříhací evoluce. Ovšem ve skautském provedení. Takže od světlušek, přes rádce až po vůdce střediska. Jak se chovají světlušky a vlčata? Hlučně! Jasné poznávací znamení! Načeš Ferda prohlásila: „A já budu Kšanda! mlčí…“ Mrně se pochopitelně přidalo: „A já Jazzy! tiché a strašidelné Hi hi hi!“ A víte jak dopadly? Ferda skončila opět na světlušce, ale Mrně to jako první dotáhla na vůdkyni střediska! Znamení, že to dotáhne až na tu starostku? ;)


Následovala historie skautingu. Jakmile u Setona spatřily pochodovou značku „Splnil jsem úkol a odešel jsem!“, tak dostaly první záchvat smíchu (této přednášky). Vzpomněly si na jednu světlušku, která tuto značku nazvala „Kopejte tady!“ – celkem rozdíl! Když se přešlo k BP, tak podle všeho následovala další salva smíchu. Upřímně – úplně ty dvě vidím! Pravda, kdyby mi někdo nápis na hrobě přečetl jako „Kopejte tady!“, tak bych se asi taky moc neubránila…


Pevně doufám, že naše oddílové vedení se pobavilo alespoň prostřednictvím mého skromného popisu. Já jsem se bavila ohromně, když mi to Ferda vykládala! Úplně ty dvě vidím! Ale ruku na srdce – vůbec mě to nepřekvapuje! Vždyť je to super, že se tak pobavily! To je jedno, že nám udělaly ostudu, že se celé dvě hodiny jenom smály! :) Já jim to přeju…

3 komentáře:

Kalushka řekl(a)...

Řezala jsem se smíchy :-)

Dárky řekl(a)...

je to super...
A to, že udělaly "ostudu"? No a? My ji s Ivuškou všude dělaly taky (že Ivuško:-), takže je vidět, čí to jsou děti:-)

Kamila řekl(a)...

Já jim ostudu schvaluju! Já ji ráda dělám taky! :) Jen si vzpomeň na záchvaty smíchu na celý les ;)