pondělí 12. října 2009

Salesiáni sežrali psíčka!!!

Nelekejte se! :)

Nejde o pravdivou zprávu! Vždyť jsou za ní vykřičníky... Spíš jde o jednu z mnoho perel prvního víkendu Mediální školy, který máme úspěšně za sebou. Asi mě nikdy nepřestane fascinovat, jak je možné, že se sjedou nejrůznější lidi z celé republiky i ze Slovenska a přesto si dokonale sednou! Dokážou si společně užít kopec srandy a navíc hromadu úžasných zážitků! Prostě jsme si MeŠ všichni užili! :)

A co se vlastně dělo? Zažili jsme celkem tři přednášky na témata: "Internet", "Žurnalistika" a "PR". Všechny úžasné, ale ta třetí mě dostala. Měl je Tomáš Zdechovský, který je neskutečně charismatický a jeho výstup člověka nenechá na jedinou minutu v klidu! Dokáže udržet neskutečně ve varu!

V sobotu večer účastníky čekala mediální hra po Brně. Patřila jsem do dvojice, která ji měla na triku. A navíc jsem ji nakonec měla zrealizovat - uvést, vysvětlit, zakončit. Přiznám se - bála jsem se! Ale ono to klaplo! Se vším všudy! A účastníci si ji podle všeho nesmírně užili! Ani si nedovedete představit, jak mě to strašně potěšilo! Fakt je to super pocit! Vidím to tak, že začnu takové věci podnikat častěji :)

Poslední věc. Celé to organizoval tzv. BoscoTeam. Pět lidí ze sedmi (plus já) jsem na začátku září v podstatě viděla poprvé v životě (nebo s nima nějak víc komunikovala). Jak takový tým může fungovat? Já ani nevím, ale skvěle jsme se doplňovali! Všechno klaplo! Naprosto neuvěřitelné...

2 komentáře:

Iveta Zieglová řekl(a)...

Já bych se od toho titulku tak radikálně nedistancovala, záleží na tom JAKÉHO psíčka by sežrali. Navrhuji úpravu na rožni :)
(aneb interní vtípek pro účastnice Výkvětu, ostatním se omlouvám)

Kamila řekl(a)...

NAŠEHO psíčka jedině na rožni! Ale raději bych si ho šetřila na pustý ostrov - víš, jakého využití bychom vymyslely? ;)