pondělí 9. listopadu 2009

Jako supi!!!

O víkendu se toho moc nenaspalo a vstávání o půl sedmé není nic pro mě - podle toho to taky dopadlo! Na ranním dvouhodinovém semináři jsem vážně usínala! Ke konci vůbec netuším, co se vykládalo. Nespala jsem, ale už jsem nedokázala udržet pozornost! Cestou do školy jsem si sice koupila ledový kafe, ale do školy jsem doslova doběhla a šustit v hodině se mi moc nechtělo.

Trošku polemizuju, co mě nakonec probralo. První možnost je, že jsem toho půl litra ledovýho kafe do sebe kopla během asi dvou minut. Druhá možnost jsou moji ctění spolužáci. Na matice to krom svého jediného spolužáka táhneme ještě s jedinou speckařkou a dvouma tělocvikářkama. Ale řeknu vám - je to jako se supama! Člověk něco řekne, oni se toho chytnou a chtějí vědět všechno - i to, co nebylo! :) Ale jo, jsou to fajn spolužáci, protože se s nima člověk nikdy nenudí! :)

Žádné komentáře: