pondělí 9. listopadu 2009

Víkend, jak má být!

Jo, ten uplynulý stál opravdu za to!

Většinu soboty a neděle jsem strávila na Pokokose - setkání po Oikosu (skautský kurz, který jsme s holkama v létě absolvovaly). Bylo to opravdu úžasné! Plné radost, přátelství, spontánnosti, her, ale hlavně pohody, úžasné atmosféry a milých překvapení! A tak jsem si po více než dvou měsících opět užila večerní rituál a intenzivněji vzpomněla na příběh Heleny Kellerové. Krom zážitků, energie a atmosféry jsem si ale taky přivezla krásnou záložku se všema účastníkama i instruktorama, ale hlavně jedinečný a originální šátek! Myslím, že se s ním časem určitě seznámíte! (Minimálně na skautských akcích...) A už se těším na další setkání s Kokosákama, na které se určitě dlouho čekat nebude ;)

Ovšem Kokos nebylo to jediné, co mě o víkendu potkalo! Taky jsem po celkem dlouhé době mohla vyrazit do divadla. V milé společnosti na kouzelné a veselé představení Betlém v Městském divadle. Bylo to vydařené ve všech směrech, takže díky za příležitost bo jsem si to fakt užila :) (Jo a Betlém vřele doporučuji!)

1 komentář:

barulka řekl(a)...

Jen tak mimochodem já dnes potkala Bizona, teda vlastně Divocha