neděle 29. listopadu 2009

Staronový poznatek

Jak asi víte, tak v pátek se zahajovaly brněnské vánoční trhy. Jak už jsem psala, tak se na vánoční atmosféru letos těším a tak jsem neodolala nabídce našich již dnes vyzkoušet stánky se svařákem ;)

Nový poznatek
Celé trhy jsou letos pod palcem jiné firmy (společnosti či čehosi obdobného). A musím říct, že se mi daleko víc líbí! Náměstí Svobody, Zelňák i všechny ulice ve městě jsou nádherně osvětleny a stánky nazdobeny. Ale nejenom to! Na Svoboďáku stánků ubylo, na Zelňáku na druhou stranu ještě nikdy nebyly. Dokonce se vánoční "činnost" odehrává i na Staré radnici, kde je otevřena věž! Prostě mi to přijde daleko příjemnější a strašně se mi to líbí! Asi letos budu ve městě, jak jenom budu moct a budu si užívat :) Jo a na Zelňáku je Betlém od pana Halouzky - nejhezčí jaký znám! Je to úžasný řezbář z Jeseníků!

Staronový poznatek
Ve městě jsme se tak porůznu setkávali s různými známými. V maximálním počtu nás bylo 13 (teda mám ten pocit). Vidíte to číslo? Liché (a prvočíslo ;)). Kdo byl lichý? Já... Každý někoho má. Dokonce i Laura má Vandu! Jen já nějak nesedím. Nebo sedím, ale líp bych seděla, kdybych měla někoho k sobě... Marnost!

Starý poznatek
Kelímky se svařákem fakt pálí!

"Dnes je advent! První advent!"

1 komentář:

Dan K. řekl(a)...

Plácáš kraviny, ta máš přece nás a my tebe :-)))