čtvrtek 3. prosince 2009

Vojtíšek v akci II.

Na čtvrteční hodiny s Vojtíškem se už celkem těším. Sice většinou nevíme, co chtěl básník (v tomto případě nás drahý pan doktor) říci, ale za to se celkem bavíme :) A byla by to obrovská škoda se o jeho perly nepodělit!
  • Každotýdenní prupovítka: "Ale MNĚ to přijde velice zajímavé!" Ale nikomu jinému už ne...
  • "My, postižení vyšším vzděláním!"
  • Vojtíškovy klikyháky na tabuli nejdou přečíst, tak se ptáme: "Co je to za tím x?" "To je 4y. Já jsem si tím nebyl jistý, tak jsem to odbyl..."
  • Markéta představuje svůj příklad na tabuli a její zápis je naprosto dech beroucí - nikdo neví, kde to vlastně začíná a kde navazuje (skoro jako Vojtíšek). Toto své počínání komentuje směrem k vyučujícímu: "Já se učím od mistrů!"
  • Po výstupu u tabule zatleskáme spolužačce. "A mně nikdo netleská..."
  • "Mě něco napadlo! Ale já vám to neřeknu..."
  • Vojtíšek komentuje svoji slovenštinu z minulé hodiny, kdy chyběla spolužačka ze Slovenska. "Já jsem si to dovolil, protože chyběla kolegyně. Bylo to vskutku excelentní!"
  • "Já číst nebudu - já mám trému!"
  • Při zápisu rovnic na tabuli používáme se spolužáky závorky kulaté, hranaté a složené. "Co je to za závorky? ... Já mám malé, větší a největší! ... Tyjo, to si musím poznamenat!"
  • Když si Vojtíšek nemůže vzpomenout na jméno spolužačky, tak Michal prohlásí: "Teda za těch pět let byste nás už mohl znát!" "Já si vás ale pamatuju opravdu všechny! Jen si nemůžu vzpomenout na povel!"
  • "Já jsem vás neměl na analýzu 3? Jak jste to mohli zvládnout?!?"
Ten chlap je prostě kouzelný :) Škoda, že už ho nebudeme mít...

Žádné komentáře: