úterý 22. prosince 2009

Špatně, popojedem

"A jak to má Kamík se vztahy?"
"Špatně, popojedem..."
Takto jsem odpověděla už jako třetí člověk.

Takové malé zamyšlení na základě dnešního večera (ze kterého jsem se vrátila za 5 minut 12 :)) a vůbec celého uplynulého roku. Prosím ty, kterých se to týká, aby to nebrali nějak špatně - je to o mně...

S partnerskými vztahy jsem na tom opravdu špatně, ale vypozorovala jsem, že s přátelskými vztahy v některých obdobích jsem na tom celkem dobře. O jaká období se jedná? Trošku paradoxně to nejsou moje. Když je někdo bez vztahu nebo to nějak není ono, tak jsem tu já (to zní blbě). Přátelství, která fungují, jsou najednou v těchto obdobích nějak silnější. A když se kontakt utlumí, tak je to většinou hnedle jasné - dotyčný je už v pohodě a spokojený. Tak co by dával čas jinam (sorry, to je škaredý)? A tak je mi to už i beze slov jasné. Jen je škoda, že se to občas nedokáže normálně přiznat.

Jen tak nějak chci říct, že jsem moc ráda za všechny své přátelé a hlavně mám radost, že jsou šťastní! Přeju vám to!

Žádné komentáře: