pondělí 4. ledna 2010

Fakt kámoš

Na začátku listopadu jsem hledala místo, kde by nám levně svázali okolo 30-ti kalendářů do oddílu k Vánocům. Nakonec jsem nejlepší nabídku našla v copy centru u nás na Horove - 50% původní ceny.
Když jsem v půlce prosince šla do copy centra, tak jsem neočekávala, že by si mě pán po měsíci pamatoval, ale ono, ejhle, ano! Dokonce, že jsme se domluvili na nižší ceně! Super! "A na kdy to potřebujete, slečno?" Nespěchala jsem, stačilo do dvou dnů. "Tak si pro to odpoledne přijďte..."
Další týden jsem vyrazila vázat dva kalendáře do rodiny. "Co myslíte, dáme to zase za polovic?" Kdo by se bránil! Příjemné překvapení. "Já na vás vidím, že ještě přijdete. Je to tak?" Měl pravdu. "Kdybych tu nebyl, tak si řekněte, že spolu vážeme za půlku ceny!" Tak jo :)
Poslední týden před Vánocema a já opět s kalendáři v copy centru. Mimo jiné jsem pánovi nesla oddílové PF 2010 jako poděkování, ale bohužel jsem chytla jinou "směnu"... Přesto jsem vázala jako vždy a PF nechala, aby předali.
K Vánocům jsem dostala krásný obrázek slunečnice. Jak ho uchovat? Zalaminovat! Ale moje oblíbené copy centrum mělo přes svátky zavřeno, tak jsem to prostě vydržela do ledna!
Neváhala jsem a dnes rovnou vyrazila! Koukám oknem - je tam můj pán! Dojdu ke dveřím a na nich cedulka: "Inventura 4.1. zavřeno" Škoda... Tak jsem se otočila, že půjdu domů. Když v tom mě pán spatřil a utíkal ke dveřím! "Dobrý den! Pojďte dál!" Nechtěla jsem rušit, klidně jsem mohla přijít v úterý! "Ale ne! Měla jste zaklepat! Tak co potřebujete?" Pán mi obrázek pochválil, ořezal, protože byl křivý a zalaminoval. "Neposílala jste nám náhodou PF?" Neposílala, ale nechávala... "Máte pravdu! Já jsem si hned myslel, že je od vás!" Slušně jsem poděkovala, popřála pěkný nový rok a slíbila, že ještě přijdu bo maměnka chce taky ještě kalendář. "Dobře, tak přijďte!"
Ten chlapík je prostě fakt kámoš :)

Na obrázku je moje slunečnice, co mám nově nad stolem. Jen ji mám v barevném provedení - velikost A3.

3 komentáře:

Maggi řekl(a)...

To je pěkný =) No jo, prostě hold někde jsou lidi fakt na svým místě a jsou tam pro ostatní...

Mi připomnělo, že jsem byla nedávno na Kapucínským náměstí v liturgických předmětech, dívala se do výlohy, byla zrovna polední přestávka a měla být ještě asi 20 minut.Pán vevnitř si mě všiml a šel ke dveřím a otevřel mi, ať jdu dál...že to neva, že má přestávku...

Iveta Zieglová řekl(a)...

Jo! Pán je moc super! :) Já sice nemám konexe na poloviční ceny, ale jednou jsem tam došla s obrázkem k zalaminování a on mi říká: "To jste ustřihla nějak křivo, já vám to zaříznu." ...člověka prostě potěší, že i laminování se dá dělat se zájmem o lidi a o výsledek vykonané práce :)

Kamila řekl(a)...

Musím s váma souhlasit :)
Je strašně super potkat lidi, kteří svoji práci dělají s radostí a pro ostatní! Přiznávám, že já už do jinýho copy centra nechodím, protože vím, že pán mi to sváže/zalaminuje apod. dobře a ještě si pokecáme :)