úterý 5. ledna 2010

Zkuste to taky!

Před Vánocema jsem měla takovou tu opravdovou radostnou vánoční náladu a užívala jsem si plnými doušky! A v té euforii jsem se asi i nějak víc usmívala na lidi okolo. Při kupování bramboráku či punče, v knihkupectví... Většinou mi bylo po zásluze odplaceno! Člověk na druhé straně se většinou také usmál. Občas jsem si všimla, že prodávajícího to taky trochu "chytlo" a usmál se i na lidi za mnou. Přišlo mi to takové milé :)

Dneska jsem vycházela od Barviče, svým typickým gestem jsem si nasazovala čepku a mírný úsměv na tváři. Proti mě šel chlapík, zhruba mého věku, s mírným úsměvem na tváři. Přesně ve stejném momentě jsme se na sebe podívali, rozzářili a minuli. Co si myslíte, že následovalo? Vysmátá jsem jela až do Žabin :)

Hej lidi! Má to smysl! Usmívejte se na druhé! Však to zkuste a uvidíte, jak to dopadne! :)

Žádné komentáře: