neděle 14. února 2010

Kde je spravedlnost?

Můj drahý spolužák už asi tři roky tvrdí, že učit nepůjde. Že půjde na policajta, řídit šalinu nebo někam jako úředník. Naposledy jsem to slyšela v lednu, když jsme spolu jeli na zkoušku.
Jaká je současná situace?
Na základní škole, kde dělá projekt do diplomky, tak hledají učitele matematiky. Ve čtvrtek byl na pohovoru a na 90% je přijat...

Já jsem na pajdáku, protože chci jít učit - tvrdím to celou dobu. Jak jsem na tom? Zatím nic. Zítra jdu na další základky, tak mi držte palce!

2 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Michal? Že mu gratuluju! Skvělá zpráva!

Mimochodem, proč by to mělo být o spravedlnosti, resp. proč by to mělo být nespravedlivé? Buď měl štěstí - nebo je přesvědčil jinak, třeba svými schopnostmi. Přej mu to! (...a třeba Ti taky bude přáno. :))

A přeju i Tobě, aby jsi taky našla nějaké to svoje místo.

Kamila řekl(a)...

Vyřídím! O to se neboj.
Já mu to moc přeju! To si zase nemysli! Jen mě trochu fascinuje, že nehledá a samo to přišlo...
Uvidíme, jak dopadnu já.