pondělí 15. února 2010

Pracovní pohovor č. 2-6

Tak jsem si dneska dopoledne obešla 5 škol a na každé to bylo jiné... Všude mají v podstatě plno (nečekané), ale za půl roku se může ještě situace změnit, tak uvidíme. Ještě mě někdy čeká další kolo škol.
A jak tedy bylo?

ZŠ Náměstí Svornosti
Pana ředitele jsem se trochu bála, ale vyklubal se z něho příjemný člověk. Jeho situace je ale taková, že je rád, že nemusí propouštět... Dostal mě ale pan zástupce: "Vaše jméno je mi nějaké povědomé. Nechodila jste sem na základku?" Na první stupeň - dávno tomu již! Já byla v A a on třídní C. Spolu jsme byli na horách. Zvláštní, že si to tak dlouho pamatuje.

ZŠ Jana Babáka
Pohodová paní ředitelka. V tuto chvíli místo nemá, ale vypadá to, že by se něco mohlo uvolnit. Velice se dožadovala kontaktu, tak uvidíme...

ZŠ Košínova
Malá škola, učitelů dostatek... Paní ředitelka litovala, že nemám angličtinu nebo chemii - to by brala hned.

ZŠ Slovanské náměstí
Pan ředitel byl naprosto úžasný! :) Odpočítává jednotlivé dny do důchodu (ale vůbec bych do něj takový věk neřekla!) a je strašně ukecaný! Strávila jsem u něho celou vyučovací hodinu. Povykládali jsme o RVP, o výuce zeměpisu, o cestování... A situace? Naprosto nejasná. Ale myslím, že pozitivní byla osobní návštěva.

ZŠ Herčíkova
K panu řediteli jsem se údajně měla prvně "objednat" - telefonem nebo mailem. Ale co už... Taky plný stav (nečekaně - vždyť do jisté míry to jinak ani na školách nejde).

Brzy budu pokračovat v krasojízdě. Škol v Brně je poměrně hodně...

Žádné komentáře: