pátek 19. února 2010

Pracovní pohovor č. 7-11

Další pětice byla ve třech dnech, protože ředitelé se pořád někde courali :)

ZŠ Náměstí Míru
Podle všeho nejenom paní ředitelka půjde do důchodu, ale nikoho neshání, nemají problém, nechtějí... Ale co jsem potkávala učitele, tak většina byla důchodového věku, tak nevím, co si o tom mám myslet.

ZŠ Staňkova
Kdybych tak byla informatik! Ale to opravdu nejsem... Paní ředitelka byla velice příjemná a dávala mi různá doporučení a rady. Jaká je ta hlavní? Jestli mi někde někdo něco nabídne, tak ať po tom skočím. Místa prostě nejsou. (Ale tak s touto myšlenkou beztak do toho jdu.)

ZŠ Hroznova
Životopis poslat emailem a pokud bude pan ředitel někoho hledat, tak se ozve a bude "malé výběrové řízení". Tato škola má u mě ale velké plus - hned jak jsem vešla dovnitř, tak mě praštil do očí skautský plakát :) Ne náborový, ale takový ten, aby se o nás vědělo - třeba jak máme u nás na poště.

ZŠ Lerchova
Velice příjemný a usměvavý pan ředitel. V tuto chvíli mají "přezeměpisováno", ale o matice se nezmiňoval. Tak uvidíme. Pokud vím, tak to mám u něho když tak dobrý :)

ZŠ Úvoz
Taky pohodový ředitel. V tuto chvíli nic, ale neví, jestli se něco nezmění. Tak si mě založí.

Hledám, jak můžu.
Tak které školy to budou příští týden?

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Víš, kdo je ředitel ZŠ Lerchové? Od Beruščinýho manžela brácha =)

Kamila řekl(a)...

Já jsem si říkala, že by to podle příjmení mohl být nějaký příbuzný :)