středa 3. března 2010

Pan doručovatel dobírek

Jestli jste ze Žabin, tak ho možná znáte. Jezdí velkým modrým autem s logem České pošty. Dvakrát na vás zazvoní a doručí vám dobírku. Takový delší vlasy, trošku vousy, občas bývá vidět i na poště vzadu u balíků. A je fakt vtipálek :)

Vždycky, když mám tu čest s ním mluvit, tak se fakt pobavím! Jako třeba dneska...

JÁ: "Jenom si skočím pro peníze a hned jsem zpět."
PÁN: "Slečno, ale šupito! Ať vám tu neumrznu!"

PÁN: "Ještě taková malá nepodstatná maličkost. Potřeboval bych váš podpis nebo autogram - podle toho, jak jste slavná."
JÁ: "Tak to bude jenom podpis..."
PÁN: "Tak to já se vrátím za 14 dní a už to bude autogram, jo?"

Uznejte - vás by to nepobavilo? :)

1 komentář:

Iveta Zieglová řekl(a)...

Pan doručovatel je možná sympaťák, ale mám pocit, že občas příliš nectí předepsanou padesátku v obci...jen aby mu jednou někdo neskončil na té jeho modré kapotě.