pondělí 8. března 2010

Fakultní studovna a knihovna

U nás na pajdáku knížky z knihovny dostanete na požádání u knihovnic, výběr pouze přes katalog. Pak máme ještě studovnu, kde jsou prezenčně všechny knížky k dispozici. Problém většinou nastává, když si chcete sednout a to ještě ideálně k zásuvce, abyste si zapojili počítač do elektriky. Ve většinou nacpané studovně jsou totiž všeho všudy k dispozici dvě krátké prodlužovačky se třemi zástrčkami - pravděpodobnost, že některou získáte je poměrně nízká...

Minulý týden jsem párkrát zavítala do studovny a knihovny zároveň na přírodovědě. Pravda, navštívila jsem pouze sekci věd o Zemi, ale přesto dojem na mě udělala ohromný! Jasně, je to fungl nový (čtyři roky nebo jak dlouho), ale to jako směrodatné neberu. K dispozici jsou všechny knížky - žádné rozdělování na studovnu a knihovnu. Ještě větší perlou proti pajdáckému prostředí je fakt, že knihovnice jsou velice milé! Co mě ale odzbrojilo byla skutečnost, že jen tato jedna sekce je daleko větší než celá naše studovna a počet přítomných lidí bych chvílema spočítala na prstech jedné ruky - to by se k nás nestalo (jak se teda na přírodě studuje?)! Chvílema jsem se skoro až bála a nejšílenější bylo, kam si sednout - každé místo má svoji zástrčku a místa bylo všude habaděj!

Někdo mi na to konto říkal, že jsem si vybrala špatnou školu. Nevybrala, jenom špatnou knihovnu a studovnu ;)

2 komentáře:

Dárky řekl(a)...

No jo, u nás je krásně:-)
Tys tam asi byla v době, kdy se u nás hodně přednáší (tzn. odpoledne), ale většinou mezi desátou a jednou tam bývá dost narváno:-)
jinak jsem ráda, že se Ti u nás líbilo. Knihovice máme opravdu skvělé, dneska mu hledala jednu práci, kterou jsem naašla v katalogu na netu, ale ona ještě nebyla zařazená. No a ona běžela do administrativy ke kolegyni, jen proto, aby mi ji přinesla:-)

Kamila řekl(a)...

Já tam byla ještě v pátek, ale je pravda, že to je zase jen dálkové studium... No prostě to tam máte úžasné :)