úterý 30. března 2010

Ptáci v trní II.

Tak jako jsem se v září nemohla odtrhnout od knížky, tak tentokrát jsem se nemohla odtrhnout od filmu. Znát příběh má své výhody i nevýhody. Výhodou bylo, že nevadilo, že mi chybí většina prvního dílu ze čtyř, protože jsem věděla, co se tam stalo (ale kdybych ho měla, tak bych byla daleko raději - odhalila bych kouzlo stodoly). Nevýhoda? Věděla jsem, co mě čeká a tak jsem občas už pět minut dopředu poposedávala, že teď to přijde.
Richard Chamberlain a Rachel Ward se svých rolí Ralpha a Meggi zhostili perfektně. Tak nějak si je představuju, když čtu knížku. Zase mám strašnou chuť po ní sáhnout. Nevím, čím mě ten příběh tak dostává. Snad ta jediná píseň zaplacená životem...
Jednoznačně teď už vím, že se jedná o film, který mi po dlouhé době vrhl slzy do očí. Stejně jako kniha.

"Přes všechny ztráty jsi neztratila lásku..."

Žádné komentáře: