úterý 30. března 2010

Vypadá to...

To víte, celý měsíc to tu zanedbávám, tak to musím dohonit aneb kterak vyprázdnit papírek ;)

A teď k věci - co jak vypadá? V oratoři je nový salesián na praxi. A vypadá to, že zase po dlouhé době takový, se kterým budu schopná prohodit víc než obvyklé: "Ahoj, můžu poprosit o klíč od střižny?" nebo něco obdobného. Prostě jsme dneska příjemně povykládali o focení a obdobných věcech. Mile mě to překvapilo. Kéž by to tak vydrželo! Celkem by mě to po té dlouhé době "chladu" potěšilo. Jen je otázka na jak dlouho nám ho tu nechají.

Dneska jsem zase nad tím vším přemýšlela. Minulý školní rok jsem v SaSM byla čistě ze setrvačnosti. Tento díky Majce - zapojila mě do fotokroužku a do Mediální školy. Zvláštní, jak se věci mění... Ale život jde prostě dál.

Žádné komentáře: