úterý 30. března 2010

Řídím!

Tož řidičák už pár let mám. Akorát za volat se dostanu málo kdy. Většinou jen v létě na táboře nebo tak někde. Všeobecně si ale troufám říct, že mě řízení fakt baví! Když mám příležitost, tak se jí ráda chopím. Jen je škoda, že se ta příležitost nabízí celkem výjimečně.
Aby mě taťka pustil do svého auta se normálně opravdu nestává. Minulý týden měl ale narozeninové oslavy a jak vyřešit přesuny po jejich konci se všema věcima? Přišla moje chvíle! :) A tak jsem se párkrát projela. Dvakrát s taťkou a dokonce do mě ani nerýpal! Ale bacha! Jednou dokonce i bez něho! Jsem se nestačila divit... Dokonce prohlašoval něco takového, že mě za volat možná pustí častěji, tak jsem zvědavá.
Jejda, já bych si zařídila někam dál. Třeba do jižních Čech - to je krásná cesta!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Do jižních Čech je to fakt výborný nápad! Doporučuji. Reaguji na tvůj příspěvek poněkud s odstupem, ale objevil jsem ho až teď. Tak až ti taťka půjčí koráb, dej vědět :-) db