úterý 30. března 2010

Po autogramiádě

Včera jsem vyrazila do Krpole na autogramiádu svého oblíbeného spisovatele a malíře Pavla Čecha. Bylo to velice příjemné setkání - je to neskutečně milý člověk! Stejný jako jeho knihy a obrazy... Má svůj styl a to je dobře. Je úžasné setkat se osobně s někým koho obdivujeme a zjistit, že je přesně takový jakého jsme si ho vysnili. Milý, nadšený a sdílející.
V posledních dnech jsem si pořídila také jeho zatím poslední knihu - Tajemství ostrova za prkennou ohradou. Přijde mi, že je trošku jiná než ty ostatní. Ano, také je v ní tajemná zahrada, kluci, jejich poklad. Ale také jakási nostalgie a...smrt. Prostě mě zasáhla víc než jeho ostatní knížky a jsem ráda, že ji mám doma i s věnováním samotného autora.
Jestli máte alespoň trošku rádi tajemno, zahrady, Stínadla, Indiány, dobrodružství a podobné věci, tak doporučuju!
OBRÁZEK: Pavel Čech - Den, který znamenal pro anděla strážného Pepíka Střechy začátek těžkých časů

Žádné komentáře: