čtvrtek 22. dubna 2010

Kterak mě politika naštvala

Přiznávám se, že politiku moc nesleduju. Trochu přehled mám, ale jednoznačně nejsem odborník. A tak se do politických diskusí nezapojuju a zbytečně se nerozčiluju.

S naším skautským oddílem ale už několik let na jaře uklízíme dětské hřiště. Není to žádný zázrak, ale osobně si myslím, že se to trochu pozná. Minimálně ty natřené lavičky.
Loni na konci června mně, vůdkyni oddílu, telefonovala paní z radnice. Na základě článků, které píšeme do Žabovřeského zpravodaje vypátrala můj kontakt na netu. Po prázdninách by se rádi pustili do rekonstrukce hřiště a chtěli by s námi spolupracovat - no krása, uznejte sami! Když na podzim došlo k osobnímu setkání, tak mi bylo řečeno, že projekty ještě nejsou dotažené a že snad přes zimu, aby se na jaře začalo.
Tento týden Káťa vyrazila na radnici, aby zjistila, jak to s hřištěm vypadá, protože je ticho po pěšině. Jaký je výsledek? Hřiště se mělo opravovat z financí sponzora. Ale protože se šolíchalo s volbama, tak sponzor od toho ustoupil a žádné hřiště nebude.

Děs a hrůza! Za posledních několik let naši drazí politici na radnici dokázali jenom zrušit dvě dětská hřiště v okolí naší klubovny a nic víc s nima neudělat (a kdo ví, jak jsou na tom ta další). Zubožený stav pro současné děti. Kde jsou ty časy, kdy jsme měly problém jít v průběhu schůzek na hřiště, protože tam byly maminky s dětmi! Teď většinou zejí prázdnotou nebo pokuřující mládeží...

Žádné komentáře: