pondělí 26. dubna 2010

Dvojitý koncert

Minulý týden ve čtvrtek jsem se spoustou lidí vyrazila na koncert. Plus další spoustu známých potkala. Ovšem největším překvapením byl sám skautský bratr Mabr. Čekala jsem všechny, ale jeho ne...
Kapela Traband křtila své nové CD Domasa a jako hosta měli ještě pozvanou kapelu Poletíme?. Je snad jasné, že jsem si takovou kombinaci nemohla nechat ujít... Jak často se vám poštěstí, aby společně hrály vaše dvě oblíbené kapely?
Byla jsem taky dost zvědavá na reakce lidí. Část znala jenom Trabandy a část jenom Poletíme?. Jaký je závěr? Trabandi oslovili všechny, ale o Poletíme? se to říct nedá.
Ale to je jedno :) Já jsem si užila celých tři a půl hodiny, co se hrálo! Obě kapely to totiž vzaly pořádně naplno! A tak jsem ke konci už byla poměrně dost mrtvá (i když ne tak jako Ferda). Prostě to byl totálně vydařený večer!

Taky mě to přivedlo k přemýšlení, proč vlastně některou hudbu vůbec poslouchám a chodím na koncerty. Rozdělila bych to do několika kategorií. Předem je ale snad jasný, že hlavním motivem je příslušná hudba.
  • "netradiční" hudba - Hradišťan, Jablkoň ve všech podobách, Dan Bárta,...
  • texty - Traband, Ebeni, Bétel,...
  • krásný inteligentní humor - Ebeni
  • vyblbnutí - Poletíme?
Určitě jsem nepokryla všechno. Prostě já nechodím na koncerty jenom kvůli hudbě a textům (i když je to ve většině případů taky důležité). Ale taky vypnout a vyblbnout se. A jestli to někdo nechápe, tak to má blbý - asi to sám nedokáže, tak může jenom závidět...

Žádné komentáře: