pondělí 26. dubna 2010

Pracovní pohovor č. 12-16

Po delší době opět po školách... Tak alespoň ve zkratce.

ZŠ Vejrostova
Příjemný pan ředitel, ale mají plno. Ba naopak problém udržet všechny učitele. Možná za rok, kdy by měli otevírat další třídy.

ZŠ Laštůvkova
Příští rok mají vyřešený a zatím to vypadá na dostatek učitelů. Pan ředitel ale vypadá jako skaut, tramp či něco obdobného :)

ZŠ Heyrovského
Přiznávám se, že jsem byla poměrně v šoku. Této škole šéfuje poměrně mladá paní ředitelka. Nebo po zkušenostech, kdy se spíše setkávám se staršími řediteli či ředitelkami to bylo pro mě milé překvapení. Velice příjemná, ale na rovinu řekla, že v tuto chvíli má všechny pozice obsazeny.

ZŠ Pastviny
Paní ředitelka měla jednání, ale vzkázala, že jí mám nechat životopis s kontaktem. Tak jsem nechala...

ZŠ Jasanová
Pan ředitel ve škole zrovna nebyl, ale mluvila jsem s paní zástupkyní. Matiku mají pokrytou a zeměpis učí neaprobovaní učitelé, protože je těch hodin málo. Chyba - to by měli napravit...

Veselo :) A po cestě jsem si v Bystrci dala točenou zmrzlinu. Malá byla velká jako velká na České. Hlavně ale tato nebyla ničím šizená! Fakt poctivka!

Žádné komentáře: