středa 28. dubna 2010

Pracovní pohovor č. 20-23

Tento týden asi poslední obíhání základek.

ZŠ Blažkova
Přesná kopie ZŠ Nám. Svornosti. I ředitelna je na úplně stejným místě! Ale pan ředitel na magistrátu a paní zástupkyně v hodině. Tak jsem nechala životopis alespoň u paní sekretářky.

ZŠ Milénova
Aneb škola u lanového centra :) Pan ředitel ani nevím, co s ním bylo. Ale mluvila jsem se sympatickou paní zástupkyní, která mi ale moc velké naděje nedávala.

ZŠ Janouškova
To jsem ani nevěděla, že jsou to vlastně dvě školy v jednom - soukromá a státní. Já byla pochopitelně na té státní. V úvodu jsem se setkala s milou paní sekretářkou. Ta by se ochotou rozdala :) Pan ředitel je zrovna na dovolené a je zeměpisář. S paní zástupkyní jsem jednala v učebně výtvarné výchovy. A je to matikářka. Bylo to takové příjemné povykládání. Zeměpis mají pokrytý, ale matikář jim odchází, takže od září bude chybět. A sama paní zástupkyně to nepokryje... Proti slečně z Prahy mám velké naděje :)

ZŠ Zemědělská
Pan ředitel taky někde fuč (to jsou dneska ale poměry). Paní zástupkyně zrovna měla jednání, ale ráda si moje lejstro vzala. Největší perlou bylo ovšem mé náhodné setkání. Když jsem odcházela, tak jsem vrazila do Zdenála ze Zelených koulí, který dělal nástěnku. Přiznám se, že jsem se musela strašně smát :)

Ještě pošlu maila do Jehnic a asi končím...

Žádné komentáře: