středa 28. dubna 2010

V Podnebí

Po oběhnutí základek jsem si byla na chvilku sednout se státnicovýma otázkama v Podnebí (kavárna pod Špilberkem). Vytáhla jsem papíry, zvýrazňovače, tužku, objednala jsem si nealko mojito a dala jsem se do práce.
To, že jsem potkala Jáchyma, Rudolfa a Štěpána mě vůbec nijak nepřekvapilo. Ale měla jsem ještě další dvě dobrá "setkání".
U stolečku vedle mě seděl takový veselý pár. Ona Česka, plyně mluvící také francouzštinou. On Francouz, plyně mluvící francouzštinou a lámavě češtinou. Bylo strašně vtipné zaznamenávat, jak naprosto neřízeně přechází z francouzštiny do češtiny a naopak s občasnou příměsí anglických slovíček. Vůbec nevím o čem vykládali a o to ani nešlo. Ale ty přechody byly fakt kouzelný :)
A pak tam byl ještě jeden vtipný chlapík. Celou dobu četl noviny. Když jsem se pomalu chystala k odchodu, tak měl hlasitý telefonát: "No já vlastně ani nevím, kde jsem. Někde v Brně. Ale je tu kousek hrad. Nějakej hrad, já nevím, jak se jmenuje!" Na vedle sedící pány: "Prosím vás, jak se ten hrad jmenuje?" Opět do telefonu: "Takže prý někde pod Špilberkem. Já nevím, tak mě najdi..." A položil to. Supr. Toho bych fakt chtěla hledat :)

1 komentář:

Iveta Zieglová řekl(a)...

V Podnebí se výborně učí! Mám to několikanásobně odzkoušeno...to víš, máme to kousek od fakulty :)