neděle 18. dubna 2010

Žiji!

Tak máme za sebou druhou víkendovku Mediální školy. Byla snad ještě úžasnější než ta první! Nebo alespoň já jsem si ji opravdu náležitě užila a taky se dokonale vyblbla :) Tentokrát jsme byli zaměření na fotografii a etiku.

PÁTEK
BoscoTeam začínal už odpoledne dochystáváním nejrůznějších věcí, abychom před sedmou byli perfektně nachystaní na nájezd účastníků. Každého čekala večeře a také cesto-foto-pohovor :) Mile mě překvapilo, jak se dokázalo po skoro půl roce navázat na tu úžasnou atmosféru, kterou jsme zažili na prvním kurzu. Dokonalost! :) Scénka s keříkem s botama, stmelovačky a grafická hra. Řeknu vám, že pixely dokážou nadělat pěknou neplechu... Kdo chtěl, tak se podíval na film Paparazzi a s Majkou jsme se vrhly na tématickou výzdobu. Nikdy byste nevěřili kolik srandy se dá užít s diáčky a negativy! Hned vám vznikne vtipný kolotoč :)

SOBOTA
Den, kdy to konečně naplno vypuklo! Dopoledne se každý chopil svého foťáku a fotil a učil se a fotil a mazal a fotil a... Však to znáte :) Bylo milo a řeknu vám, že je prima občas oponovat a nebýt jen stádo tupých ovcí. Po obědě jsme hodnotili domácí úkoly účastníků, za které získali jako odměnu zmrzlinu - mňam! S dovolením malá ukázka fotopříběhu, který vytvořila Agáta:

Odpolední workshopy pochopitelně rovněž zaměřené na fotografii. Já se vydala s pár lidičkama na Kraví horu, protože počasí opravdu přálo! Vyplatilo se to. (Jo a Brno je fakt malý, protože jsem potkala další kamarády.) A co nás čekalo večer? Etická hra redakce Pepa :) Můj hlavní poznatek: na Frapko můžete lehce zblbnout 10 lidí, i když nechcete. Stačí být nadšený :) Hra končila na Špilberku odkud jsme se vydali na focení nočního Brna. Ehem, vysmátí jsme se vraceli rozjezdem v jednu a s Majkou jsme vesele pokračovaly v práci až do tří...

NEDĚLE
Dopoledne nás poctil svojí přednáškou opět Jančí. Tentokrát zaměřeno na etiku a musím říct, že to bylo opravdu zajímavé! Třeba se dotkl polské tragédie z celkem nečekaného úhlu. Pak už to šlo ráz na ráz. Foto - info - hodnocení - osobní vzkazy - ... A najednou jsme se loučili!

Asi vám můj výčet nic moc neřekl, ale ono to prostě zprostředkovat moc nejde. To se musí zažít. Úžasná a radostná atmosféra nadšených lidí! Už se těším na 3. kurz na podzim :)

Ještě pár hlášek, myšlenek a poznatků:
  • Zip: "Mozek a oko se domluví, že je to bílá..."
  • Roman: "Ty musíš být hodně blbej, když ti nestačilo devět let základky!"
  • Jančiho reakci na zvířecí advokáty: "Získat názor od rybiček je poměrně náročné..."
  • Lidi si při prvním osobním setkání jako první jméno už neříkají. Když jsou na internetu, tak si ho přečtou a nemusí se představovat...
  • Pronikám do tajů BoscoTeamu. Je s nima fakt sranda :)
  • Traband: "Drž mě pevně, drž mě pevně..." (Souvislost nepochopíte, ale pro mě to bylo důležité.)
Fotky budou.

Žádné komentáře: