pondělí 31. května 2010

Domlouvám si srazy

Měsíc jsem kvůli státnicím všechno odkládala, tak to teď musím dohnat. To, že v červnu budu na týden úplně fuč to komplikuje jenom trošililinku...

Je to celkem umění pořádně zkoordinovat všechny rady, setkání, popovídání a tak. Začíná se to totiž pěkně hromadit! A tak není nic neobvyklého, že mám třeba dvě rady za sebou po půl hodině. Alespoň, že jsem to ukecala na jednu klubovnu a nemusím přes kopec :) Přesto, jestli mě chcete nějak speciálně vidět před 21. červnem, tak k dispozici je už jenom tento čtvrtek a pátek ;) Teda pokud nemáte čas dopoledne a v dalších obdobných časech, kdy jsou normální lidi ve škole nebo v práci.

Dneska jsem ale měla vtipné domlouvání setkání po telefonu. Volám, nebere to. Nemá moje číslo, tak pro jistotu posílám SMS. Čekám s kalendářem na zpětné volání celé odpoledne, ale nic. Sejdu dolů, bez kalendáře a buch - zvoní mi telefon! "Já jsem na školení v Praze, takže někdy příští týden." Hm... Tak to fakt z hlavy horko těžko lovím, kdy nic nemám. Shoda na pondělí. Mně je to pochopitelně jedno kdy a kde. "No takové domluvy mám nejraději, kdy je to oboum jedno!" Ujímám se rozhodování - určuji místo srazu. Čas ať si zvolí pracující. Domluveno. Nahoře si to pochopitelně řádně zapíšu do kalendáře. Jen pochybuju, jestli to bylo 16:15 nebo 17:15. Když tak si budu hodinu na místě číst... Jen by mě ještě zajímalo, jestli jsme stejně pochopili místo srazu. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne.

Žádné komentáře: